CSR – Społeczna odpowiedzialność biznesu

CSR łączy ważne tematy i sprawy społeczne z działalnością firmy. Działania przedsiębiorstw w obszarze CSR przejawiają się w ich codziennych praktykach. CSR to przemyślana strategia zaplanowana w dłuższej perspektywie. Kreowanie jej wizji jest odrębne dla każdego przedsiębiorstwa. Dzięki czemu takie działania mogą być kreatywne i ukierunkowane na konkretne potrzeby. CSR podnosi wiarygodność i wrażliwość ekonomiczną przedsiębiorstwa. Sprawia, że prowadzony biznes staje się bliższy sprawom ważnym dla ludzi.

Obsługiwane branże: NGO, sklepy wielkopowierzchniowe, farmaceutyczna: OTC, RX

Klienci:


 

Eventy i konferencje prasowe

Organizacja eventów, imprez, nieszablonowych akcji promocyjnych.Konferencje prasowe, śniadania prasowe i tematyczne sesje zdjęciowe. Obsługiwane branże: NGO, branża wnętrzarska, zdrowa żywność, media, farmaceutyczna: OTC, RX

Klienci:


 

Content Marketing

Content marketing – wartościowe, tematyczne treści służące budowaniu marki. Zakres: treści w social media, wpisy na blogach, zdjęcia i infografiki, artykuły, video. Rywalizacja o czytelnika-użytkownika jest teraz większa niż kiedykolwiek wcześniej. Interesujący pomysł, wartościowa usługa, czy produkt i pisanie o nim już nie wystarczy. Przygotowanie treści dla konkretnych, często zróżnicowanych odbiorców jednego produktu lub usługi i właściwe udostępnianie ich to rola przemyślanej strategii treści.Na podstawie trafnej strategii właściwy dobór tematów i miejsca udostępniania treści przynosi zamierzone, mierzalne efekty.

Obsługiwane branże: NGO, zdrowa żywność, przekąski,farmaceutyczna: OTC

Klienci:

logo fundacja, eventy PR Solution


 

Consulting: reklama, media, marketing internetowy

Konsultacje, wsparcie merytoryczne, przygotowanie strategii, szkolenia. 

Obsługiwane branże: NGO, media, zdrowa żywność, spożywcza, fundusze UE

Klienci:

klienci Aneta Burdon logo grupa Polska Press