RODO w pracy marketera
with Brak komentarzy

RODO w pracy marketera już od 25 maja Wtedy zacznie obowiązywać nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rządu UE. Rozporządzenie dotyczy ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych. RODO – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dotyczy wszystkich, którzy w … Read More

Nowy wymiar lokalnego media relations
with Brak komentarzy

Media Relations zmienia się jak reszta świata chodzi oczywiście o zmiany w zakresie digital.Public Relations to rodzaj komunikacji z otoczeniem. Sukcesem dotarcia do wybranych grup z komunikatem są dokładnie dobrane narzędzia do komunikacji. Działania media relations dobrane do grupy docelowej … Read More

Data Drive Marketing
with Brak komentarzy

Dane o kliencie na wyciągnięcie ręki – Data Drive Marketing na wyciągnięcie ręki a raczej na kliknięcie, dostęp do strumienia naprawdę dokładnych informacji o kliencie. Nowy termin ale podejście nie takie nowe nowe… Przy planowaniu strategii marketingowych marketerzy zawsze opierali … Read More

SEO – analiza jakościowa i ilościowa
with Brak komentarzy

Co i w jaki sposób o Tobie mówią – SEO i jego możliwości już samo określenie SEO dla większości brzmi podejrzanie i mocno kojarzy się z informatykiem i jego działalnością.Gdy do SEO dodam jeszcze słowo analiza i rozszerzę o przymiotniki: … Read More

1 2